UV-C Sterilon Max Pro Hepa

Voor specificaties dient u eerst een keuze te maken uit de bovenstaande opties!

Artikelnummer: Niet beschikbaar Categorieën: ,
Beschrijving

Deze UV-C Sterilon Max Pro Hepa luchtreiniger is een speciaal ontwikkeld voor toepassing in grotere ruimtes zoals bijv. salons, winkels, horeca gelegenheden, kantoor, en zorg instellingen. De behuizing is gemaakt van staal en voorzien van een hoogwaardige en duurzame coating en leverbaar in Wit of Zwarte uitvoering. De kast is voorzien van zwenk wielen aan de onderzijde voor gemakkelijke verplaatsing. Het bedieningspaneel wordt afgesloten d.m.v een toegangs-luikje aan de zijkant welke kan worden vergrendeld met een sleutel. De behuizing kan worden uitgevoerd met bestickering om zijn aanwezigheid te verdekken of te juist versterken.

De UV-C Sterilon Max Pro zuigt de lucht aan de onderzijde aan en geleid deze intern langs de UV-C lampen en daarna via de bovenzijde weer terug de ruimte in, hierdoor is hij in staat om effectief bacteriën, virussen of schimmels tegen te gaan en af te breken. Daarnaast kan het UV-C licht de schadelijke micro organismen in DNA en RNA vernietigen. Deze Pro uitvoering is tevens standaard uitgerust met ingebouwde Hepa filters die naast fijnstof deeltjes ook sommige bacteriën en pollen uit de lucht kunnen zuiveren.

Uitgevoerd met interne timer die de levensduur van de UV-C lampen registreert en door middel van een externe digitale indicator aangeeft waneer de (losse) UV-C PL lampen toe zijn aan vervanging. Onder andere ideaal voor gebruik in scholen, vergaderzalen, evenementenlocaties, hotel lobby’s, restaurants, kantoren en dergelijke.

De Pro uitvoering is verkrijgbaar in 3 verschillende luchtstroom volumes, 800m3/h, 1200m3/h, 1500m3/h.

Prijs op aanvraag, Klik hier en stuur ons een e-mail!

Specificaties
Kleur

,

Luchtstroom

800m3/h

,

1200m3/h

,

1500m3/h

Lichtkleur

Wattage

Spanning

Lumen

Bescherming IP

UGR

Dimbaar

Materiaal

Maatvoering

Garantie

Branduren gemiddeld

Stekker

Snoer lengte

Verzending & Levering

Levering

Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen enkele dagen uit te leveren, doch uiterlijk binnen 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling. Door ons uiteenlopende aanbod van artikelen in verschillende specificaties is het mogelijk dat de gewenste producten niet voorradig zijn.

Voor vragen m.b.t. levering en voorraad, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen!

Wij versturen uitsluitend naar de onderneming (of vestiging hiervan) die de bestelling heeft geplaatst en/of ingestuurd. Wij versturen niet rechtstreeks naar uw klant of afnemer.

Wij behouden ons het recht om in gedeelten te leveren (deelleveranties), welke wij afzonderlijk kunnen factureren: de wederpartij is verplicht te betalen overeenkomstig de bepalingen van deze voorwaarden. Alle beschreven en/of besproken levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

Verzendwijze

Wij versturen uw orders met de pakketservice van DHL, en/of B&M koeriers in geval van pallet zendingen. Uitlevering van pakketten geschiedt volgens de algemene regels van de vervoerder en uitsluitend op werkdagen. Wij hebben geen invloed op de planning of afleverroute van vervoerders, zodoende bestaat de mogelijk dat er buiten ons medeweten vertraging optreedt. Wij zijn niet aansprakelijk eventuele opgelopen vertraging ontstaan nadat wij uw verzending hebben aangeboden bij een van onze vervoerders.

  • Bestellingen ingestuurd voor 15.00 proberen wij ( indien voorradig ) dezelfde dag te versturen, en zullen veelal de volgende werkdag worden afgeleverd.
  • Op zaterdag en zondag worden er door ons geen bestellingen verwerkt.
  • Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden (indien voorradig) op maandag verstuurd.

Beschadigde of onvolledige levering

Hoewel wij uw bestelling en producten met grote zorg samen stellen en versturen is het mogelijk dat uw bestelling beschadigd of onvolledig bij u wordt afgeleverd. Wij begrijpen dat dit kan lijden tot ergernis en onvrede, wij zullen in dit geval proberen (binnen het mogelijke) zo spoedig mogelijk actie te ondernemen om dit probleem op te lossen.

Hierbij willen wij u vragen zo snel mogelijk na ontvangst en aflevering van uw (beschadigde) bestelling contact met ons op te nemen zodat wij hiervoor een claim kunnen indienen bij onze vervoerder. Tevens willen wij u hierbij verzoeken een aantal foto’s mee te sturen van de beschadigde verpakking en/of goederen.