Moderna 610 CCT Led Pendel
Maak een account aan voor het inzien van prijzen en het plaatsen van uw order
Voor specificaties dient u eerst een keuze te maken uit de bovenstaande opties!
De Moderna 610 Led Pendel armatuur is een veelzijdig armatuur en geschikt voor verschillende doeleinden. uitgevoerd met elegante zwarte behuizing en te gebruiken in o.a. Horeca, Winkel, Woning, Kantoor en dergelijke. Het 36W armatuur is uitgevoerd met unieke ‘Smart’ technologie waardoor het mogelijk is om deze aan te sturen d.m.v een gratis te downloaden App voor Smartphone of Tablet. Met deze App is het mogelijk het armatuur op afstand in of uit te schakelen. Maar ook het traploos dimmen of aanpassen van lichtkleur (CCT) is mogelijk met deze App.
Daarnaast is het armatuur compatible met Amazon Alexa en Google Home Assistent. Voor het aansturen van dit armatuur is het nodig om de Nederlandstalige App ‘SpectrumSmart’ te downloaden in de App Store of Play Store. Het koppelen van de lampen aan de App is eenvoudig te doen. Hiervoor dient een WiFi netwerk aanwezig te zijn van 2,4GHz (functioneert niet op 5GHz systeem).
De App maakt het mogelijk om het armatuur op verschillende manieren te bedienen:
– Aan/Uit draadloos bedienen via App
– Warm licht tot Koel licht, traploos aan te passen aan uw wensen.
– Traploos Dimmen van zowel de kleur als ook het witte licht.
– Bedienen op afstand bij afwezigheid (internetverbinding benodigd)
– Verschillende armaturen tot n groep samenstellen voor gelijktijdige bediening.
– Tijdschakelaar.
– Locatie en weer afhankelijke aansturing.
Kleur | |
---|---|
Lichtkleur | |
Wattage | |
Lichtbundel (graden) | |
Kleurweergave (CRI) | |
Spanning | |
Lumen | |
Bescherming IP | |
Bescherming IK | |
Dimbaar | |
Materiaal | |
Maatvoering | |
Garantie | |
Branduren gemiddeld | |
Fitting | |
Gebruik |
Design ,Functioneel/Utility |
Vorm |
Rond |
Levering
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen enkele dagen uit te leveren, doch uiterlijk binnen 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling. Door ons uiteenlopende aanbod van artikelen in verschillende specificaties is het mogelijk dat de gewenste producten niet voorradig zijn.
Voor vragen m.b.t. levering en voorraad, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen!
Wij versturen uitsluitend naar de onderneming (of vestiging hiervan) die de bestelling heeft geplaatst en/of ingestuurd. Wij versturen niet rechtstreeks naar uw klant of afnemer.
Wij behouden ons het recht om in gedeelten te leveren (deelleveranties), welke wij afzonderlijk kunnen factureren: de wederpartij is verplicht te betalen overeenkomstig de bepalingen van deze voorwaarden. Alle beschreven en/of besproken levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.
Verzendwijze
Wij versturen uw orders met de pakketservice van DHL, en/of B&M koeriers in geval van pallet zendingen. Uitlevering van pakketten geschiedt volgens de algemene regels van de vervoerder en uitsluitend op werkdagen. Wij hebben geen invloed op de planning of afleverroute van vervoerders, zodoende bestaat de mogelijk dat er buiten ons medeweten vertraging optreedt. Wij zijn niet aansprakelijk eventuele opgelopen vertraging ontstaan nadat wij uw verzending hebben aangeboden bij een van onze vervoerders.
- Bestellingen ingestuurd voor 15.00 proberen wij ( indien voorradig ) dezelfde dag te versturen, en zullen veelal de volgende werkdag worden afgeleverd.
- Op zaterdag en zondag worden er door ons geen bestellingen verwerkt.
- Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden (indien voorradig) op maandag verstuurd.
Beschadigde of onvolledige levering
Hoewel wij uw bestelling en producten met grote zorg samen stellen en versturen is het mogelijk dat uw bestelling beschadigd of onvolledig bij u wordt afgeleverd. Wij begrijpen dat dit kan lijden tot ergernis en onvrede, wij zullen in dit geval proberen (binnen het mogelijke) zo spoedig mogelijk actie te ondernemen om dit probleem op te lossen.
Hierbij willen wij u vragen zo snel mogelijk na ontvangst en aflevering van uw (beschadigde) bestelling contact met ons op te nemen zodat wij hiervoor een claim kunnen indienen bij onze vervoerder. Tevens willen wij u hierbij verzoeken een aantal foto’s mee te sturen van de beschadigde verpakking en/of goederen.