Dot Led Inbouw Anti-paniekverlichting

Voor specificaties dient u eerst een keuze te maken uit de bovenstaande opties!

Artikelnummer: Niet beschikbaar Categorieën: ,
Beschrijving

De Dot Led inbouw is geschikt als ‘paniekverlichting’. Voorzien van krachtige leds en batterij en noodunit. De unit kan gemakkelijk worden geïnstalleerd in het plafond. De waterdichte (IP65) behuizing is gemaakt van Polycarbonaat met een witte afwerking. Verkrijgbaar in zowel Non-Maintained (alleen in werking bij calamiteit) of Maintained (continue brandend) variant. En tevens leverbaar met AT ‘Autotest’ functie.

Art nr:550300 140Lumen NM Corr. (Speciaal voor wandelgangen en smalle passage’s)
Art nr:550348 140Lumen M Corr. (Speciaal voor wandelgangen en smalle passage’s)
Art nr:550140 130Lumen NM AT Main. (Speciaal voor bredere ruimtes, kamers, kantine’s etc)

Paniek verlichting wordt geplaatst in ruimtes die tijdens een calamiteit verlicht moeten blijven voor bijvoorbeeld: evacuatie, vluchtroute of voor hulpdiensten. Zodra de netspanning wegvalt zal de geïntegreerde batterij het armatuur nog 3 uur laten branden. Geschikt voor binnen en buiten gebruik in bijvoorbeeld: wandelgangen, portieken, trappenhuizen, openbare ruimtes, kantoren etc.

De montage van noodverlichting dient te worden uitgevoerd door een gecertificeerd installateur volgens de voorgeschreven handleiding en conform het betreffende bouwbesluit en NEN-Norm. Tevens dient er een testrapportage en/of service logboek te worden opgemaakt. Na montage dient de batterij 24uur opgeladen te worden, en daarna volledig ontladen voorafgaande aan de definitieve ingebruikname.

Specificaties
Kleur

Lichtkleur

Wattage

Lichtbundel (graden)

Spanning

Lumen

Bescherming IP

Dimbaar

Materiaal

Maatvoering

Zaagmaat

Garantie

Branduren gemiddeld

Gebruik

Vluchtweg verlichting

Montage

Inbouw

Verzending & Levering

Levering

Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen enkele dagen uit te leveren, doch uiterlijk binnen 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling. Door ons uiteenlopende aanbod van artikelen in verschillende specificaties is het mogelijk dat de gewenste producten niet voorradig zijn.

Voor vragen m.b.t. levering en voorraad, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen!

Wij versturen uitsluitend naar de onderneming (of vestiging hiervan) die de bestelling heeft geplaatst en/of ingestuurd. Wij versturen niet rechtstreeks naar uw klant of afnemer.

Wij behouden ons het recht om in gedeelten te leveren (deelleveranties), welke wij afzonderlijk kunnen factureren: de wederpartij is verplicht te betalen overeenkomstig de bepalingen van deze voorwaarden. Alle beschreven en/of besproken levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

Verzendwijze

Wij versturen uw orders met de pakketservice van DHL, en/of B&M koeriers in geval van pallet zendingen. Uitlevering van pakketten geschiedt volgens de algemene regels van de vervoerder en uitsluitend op werkdagen. Wij hebben geen invloed op de planning of afleverroute van vervoerders, zodoende bestaat de mogelijk dat er buiten ons medeweten vertraging optreedt. Wij zijn niet aansprakelijk eventuele opgelopen vertraging ontstaan nadat wij uw verzending hebben aangeboden bij een van onze vervoerders.

  • Bestellingen ingestuurd voor 15.00 proberen wij ( indien voorradig ) dezelfde dag te versturen, en zullen veelal de volgende werkdag worden afgeleverd.
  • Op zaterdag en zondag worden er door ons geen bestellingen verwerkt.
  • Bestellingen die in het weekend worden geplaatst worden (indien voorradig) op maandag verstuurd.

Beschadigde of onvolledige levering

Hoewel wij uw bestelling en producten met grote zorg samen stellen en versturen is het mogelijk dat uw bestelling beschadigd of onvolledig bij u wordt afgeleverd. Wij begrijpen dat dit kan lijden tot ergernis en onvrede, wij zullen in dit geval proberen (binnen het mogelijke) zo spoedig mogelijk actie te ondernemen om dit probleem op te lossen.

Hierbij willen wij u vragen zo snel mogelijk na ontvangst en aflevering van uw (beschadigde) bestelling contact met ons op te nemen zodat wij hiervoor een claim kunnen indienen bij onze vervoerder. Tevens willen wij u hierbij verzoeken een aantal foto’s mee te sturen van de beschadigde verpakking en/of goederen.